[Turkmath:4378] Re: [Tmd-uye: 2781] Geçmiş zaman olur ki hayali cihan değer..

SEFA FEZA Arslan sefa.feza.arslan at msgsu.edu.tr
Fri Feb 28 21:58:00 UTC 2020

 Değerli bilim insanı ve entelektüel Cem Tezer hocamızın bu kadar erken ve
beklenmedik bir biçimde aramızdan ayrıldığına inanmak istemiyor insan...
Matematik, matematik tarihi, şiir, müzik, felsefe, birçok konuda engin
birikimi ile bizlere örnek oldu.. Başta Münevver hoca ve kızı olmak üzere
tüm yakınlarına sabırlar dilerim, başımız sağ olsun.

Gitar da Ercüment Ortaçgil
> Sağda Erkan Oğur <https://youtu.be/e79k5GTjpGc>
>
> http://users.metu.edu.tr/rauf/foto/ercuerkan1.jpg
>
> http://users.metu.edu.tr/rauf/foto/ercuerkan2.jpg
>
> *Ercüment*: Beni Cem Hocayla müzisyen arkadaşım Erkan tanıştırdı. *"Gel
> seni çok enteresan birisine götüreceğim"* diyerek Cem in evine gittik.
> Resimleri Cem hocanın kız kardeşi çekmişti. Erkan Türkiyenin en mühim
> müzisyenlerindendir.
> *Cem Tezer Albümü:*
> http://users.metu.edu.tr/rauf/inmylife.html

*-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------*

*Bu elektronik posta ve beraberinde iletilen bütün dosyalar sadece
göndericisi tarafından alınması amaçlanan yetkili gerçek ya da tüzel
kişinin kullanımı içindir. Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi bu
mesajın içerdigi bilgilerin doğruluğu veya eksiksiz olduğu konusunda
herhangi bir garanti vermemektedir.  Bu mesajdaki görüşler yalnızca
gönderen kişiye aittir ve Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi'nin
görüşlerini yansıtmayabilir. *

*This e-mail and any files transmitted
with it are confidential and intended solely for the use of the individual
or entity to whom they are addressed. Mimar Sinan Fine Arts University
makes no warranty as to the accuracy or completeness of any information
contained in this message.The opinions expressed in this message may belong
to sender alone and may not necessarily reflect the opinions of Mimar Sinan
Fine Arts University.*