[Turkmath:4298] Re: Topoloji kitabı

Ergun Yalcin yalcine at fen.bilkent.edu.tr
Mon Jan 13 10:05:11 UTC 2020

Herkese merhaba,

Zafer, kitabın için çok tebrik ederim. Konusunu iyi bilen arkadaşların kitap yazmaları yeni nesiller için çok faydalı. ODTÜ yayıncılığın da kitap yazan hocalara bu konuda yardımcı olması takdire değer. Kitabı websitesinden biraz önce sipariş verdim. Türkçe matematik yazarken iyi bir kaynak olacak benim için, ayrıca belki bilmediğim konuları da öğrenirim bu vesileyle.

Yıldıray Ozan’ın da “Türevlenebilir manifoldlara giriş” diye güzel bir kitabı yakın zamanda yayınladığını belirteyim. Kitap hangi yayınevinden çıktı tam emin değilim. Sanırım o da ODTÜ yayıncılıktan çıktı ama websitesinde göremedim.

Nesin yayınevinden de birçok matematik kitabı çıktı. Onları da yayınevinin websitesinden sipariş verebilirsiniz. Sanırım matematik kitapları şurada:

https://www.nesinyayinevi.com/kategori/matematik-kitapligi

Bu ve bahsetmedim bunlara benzer diğer kitapların yazılmasında emeği geçen herkese çok teşekkürler.

Ergün