[Turkmath:4309] Zafer Ercan - Vagon - Li olayı ve Cahit Arf

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Mon Jan 20 10:13:16 UTC 2020

(Aziz Nesin:Toros Canavarı
<https://www.idefix.com/Kitap/Toros-Canavari/Mizah/Mizah-Romani-Oyku/urunno=0000000169547?gclid=Cj0KCQiAmZDxBRDIARIsABnkbYStBeBERdyLUBGA-y9EE8FSbsGJG6mJf6o8yz46uVwcwL88OsQBKCAaAoArEALw_wcB>
)  örneği *Bolu Dağı Canavarı* *Zafer Ercan*' nın  Cahit Arf hakkında
ettiği son cümlesi doğrudur!
O devirlerde Avrupanın göbeği Paris ve Göttingen de bulunmuş Cahit Arf' ın
devrimci fikirlere kapılmaması düşünülemezdi. Bize *"gidin **dersinize
çalışın"* derken işte Hocanın o öğrencilik tecrübesi konuşuyordu.
Paris, benzer bir etkiyi *Ali Nesin* için de yapmış olmalı ki babasına  "*ben
Troçkist oldum*"
yazdığında tecrübeli *Aziz Nesin:* "*bari kazanan tarafta olsaydın*" demi
ştir...
Hayatta her şey tecrübe...

Diğer taraftan, "dinime küfreden bari müslüman olsa" diye bir sözümüz var.
Bolu Canavarı ZE, *"Bu ülkenin insanlarına kuantumdan önce ekmek
gereklidir"*
derken henüz daha fırından yeni çıkarttığı "*G Topoloji Kitabı
<https://www.okuyanboga.com/topoloji>*" için ne demeli?

Yazımı şu ata sözümüzle bitireceğim: eyyy.. Bolu Canavarı Zafer Ercan
*"Önce iğneyi kendine batır, sonra çuvaldızı ele!"*

Şimdi nergis zamanı
<https://festivall.com.tr/festival/1952/karaburun-nergis-festivali/>,
Karaburun' dan sevgilerle..
y.a.