[Turkmath:4526] Re: hepimizi ilgilendiren bir haber:

Ünal Ufuktepe unalufuktepe at gmail.com
Sun Jul 5 08:54:08 UTC 2020

Bu tür iç çekmeleri anlamakta zorlanıyorum . Cumhuriyet elden gidiyor
neredesin mavi gözlü adam sılanmalarına benzetiyorum bunu. MD bir bayrak
yarısıdır yeter ki sahip çıkmak isteyin.  Yılmaz hoca emekli vakti de çok
çevresinde part time ders verdiği univ de var. Taşın altına neden elini
sokmaz anlamıyorum.
Zafer hocam TMD ne daha ciddi ve samimi bir dille sahip çıkmıyor
anlamıyorum.
Bu tür yaklaşımlar rakı masasında memleket kurtarmaya benziyor. Sonuçta bir
işe de yaramıyor...

Zoom ile bir yüz yüze fikir alış verişi yapılamaz  mı acaba? diyorum

Sevgi ve dostlukla kalın

Ünal Ufuktepe