[Turkmath:4557] Re: TMD yönetimi duaya çıkabilir

Ercüment Ortaçgil ortacgile at gmail.com
Sat Jul 25 20:15:23 UTC 2020

Selman Akbulut pek tabi ki çok değerli bir bilim insanımız.
Beştepe ile işbirliğine gelince:
Tayyip'in damadı, Beştepe ile işbirliği yapan "yandaş" Selçuk Bayraktar'ın
gerçekten kim olduğunu ve etrafındaki genç bilim ordusunu görmek isteyenler
lütfen aşağıdaki videoyu izlesinler. Ben çok gurur duydum, umarım sizlerde
de aynı etkiyi yapar. Kinayeli sözlerle aşağılamayı bırakıp yapılan güzel
işler ile hep beraber gurur duyalım, Türkiye'yi asıl o aman kimse tutamaz.
https://www.youtube.com/watch?v=2PCmtfZJUIc