[Turkmath:4495] Fwd: Re: Int. Conference_December 01 – 04, 2020, Penza, Russia

serife.faydaoglu at deu.edu.tr serife.faydaoglu at deu.edu.tr
Fri Jun 12 11:59:31 UTC 2020

Sayın Hocam,
Tekrar! Sıkıcı olduysa kusura bakmayın!
Eskiden gönderdiğim mesaj benim adresime de geliyordu!
Ulaştığını gördüğüm için, bir de son başvuru tarihe yakın atıyordum!

Hatta geçen gün ilgili birime mail atmıştım nedenini öğrenmek için!
Şimdi gelmiyor! Ulaşıp ulaşmadığından emin olamadığım için de ara da bir attım!
Saygılarımla!
Doç. Dr. Şerife Faydaoğlu, DEU, İzmir.