[Turkmath:4420] Yok O'nun

Zafer ERCAN zercan at ibu.edu.tr
Thu Mar 12 10:28:09 UTC 2020

Matematik Profesörü Vatan Karakaya (Summabilitici bir hocamız) Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi'nde ''Yol O'nun'' başlıklı bir konferans verdi.

Konferansın içeriğini hemen anlayamadım ancak konuyu biraz inceledikten sonra konunun Pi sayısıyla ilgili olabileceğini düşünmeye başladım. Bu çarpıcı konferansın

metninin ( [ http://ajanda.ibu.edu.tr/kirsehir-ahi-evran-universitesi-rektoru-karakaya-baibude-konferans-verdi/ | http://ajanda.ibu.edu.tr/kirsehir-ahi-evran-universitesi-rektoru-karakaya-baibude-konferans-verdi/ ] ) Dünya Matematik Birliği'ne Pi gününde iletilmesinin

ülkemiz matematiğine katkı sunacağını düşünüyorum.

ZE