[Turkmath:4457] matematik eğitimi

Zafer ERCAN zercan at ibu.edu.tr
Fri May 1 06:09:53 UTC 2020

Tartışılan konu eğitim. ( [ https://www.youtube.com/watch?v=71H2M-lpgtI&feature=share&fbclid=IwAR0sW1yiT3uezEWumpf4ZXTT7gDyEGsTUvyZ3CtXjDRHjIAmBI32OVwvrn0 | https://www.youtube.com/watch?v=71H2M-lpgtI&feature=share&fbclid=IwAR0sW1yiT3uezEWumpf4ZXTT7gDyEGsTUvyZ3CtXjDRHjIAmBI32OVwvrn0 ] )

Haluk Oral kendisine sorulan ''bir matematikçi nasıl oluyorda edebiyatla uğraşıyor'' sorularından müzdarip olmuş, bıkmış
durumda. Eğitim esnasında öğrencinin ''ayak ayak üstüne atma''sının bir saygısızlık olmadığı'' da bizlere öğretmiş. Bir öğrencinin annesine
''üniversite öğrencisinin velisi olmaz'' diyerek anneyi bilinçlendirdiğini de anlıyoruz.

Ali Nesin ''siyasetin yırtıcılık olmadığını'' söylüyor. Hocanın sınıfa girdiğinde ayağa kalkılmasının gereksizliğini aylarca uygulayamadığından da
bahsediyor.

''Aç ayı neden oynamaz'' konusuna hiç değinilmemiş.

Kübra Dölaslan da bir eğtimci. ''Matematik eğitimi- özel piyasa'' diayalektiğinden bahsederek katkıda bulunabilirdi.

ZE

(Kübra Dölaslan'a: Konuşmacı olarak davet bekliyorum, mahçup etmem!)