[Turkmath:4461] Maryam Mirzakhani: Yüzeyin Sırları - türkçe altyazılı

tanbay at boun.edu.tr tanbay at boun.edu.tr
Thu May 7 12:26:59 UTC 2020

Değerli meslekdaşlarım,

Maryam Mirzakhani'nin hayatı hakkında MSRI enstitüsü tarafından
yapılan bir saatlik filmin tanıtımı daha önce de yapılmıştı.
Sadece

https://may12.womeninmaths.org/screening-secrets

adresine kayıt yaptırmak suretiyle filmi izlemek için vimeo
bilgisi alınıyor. Aşağıda kayıt yapılınca gelen epostayı örnek olarak
iletiyorum (vimeo bilgi satırını kaldırdım usul gereğince).

Filmin türkçe altyazılı hali de hazırlandı. Matematik hakkında olsun,
komşu ülkemiz hakkında olsun, nadir bir matematikçi hakkında olsun,
kadınlık ve annelik hakkında olsun, hayat ve ölüm hakkında olsun,
bu bir saat her birimize dokunacak anlarla dolu.

hem seyretmenizi hem de mümkün olduğunca seyredilmesini
sağlamanızı öneririm,

12 Mayıs Maryam Mirzakhani'nin doğum günü. Sonuncusunu kutladığında
sadece 40 yaşındaydı.

sevgi ve saygılarımla
betül

----- may12 at womeninmaths.org tarafından iletilen ileti -----