[Turkmath:4472] Re: Results in Mathematics

bekir barıs bekirsamibaris at gmail.com
Tue May 12 21:42:03 UTC 2020

Bu dergiyi  hiç duymadım.  Ama son zamanlarda  Filomat ve Thermal Science
isimli dergilerinin ünü baya konuşuluyor. Thermal Science  dergisinde nasıl
matematik makalesi oluyor anlayabilmiş değlim. Sci-expantedmışmış...

Hakemlik süreçi iyi olmayan bir ton dergi var.

Springer, Elsevier, Hindavi ... bunlar devamlı  yeni dergicikler çıkararak
(paraya doymaz bunlar)  stantardları aşaya çekiyorlar.

Bekir.