[Turkmath:4480] Lineer cebir ders notları

Can Ozan Oğuz canozanoguz at gmail.com
Sat May 23 19:24:36 UTC 2020

    Sevgili matematikçiler,
  Matematik lisans öğrencilerinin faydalanabileceği kaynakları toplayan bir
matematik sitesi üzerinde çalışıyoruz. Bir kaç hocamızın kişisel
sayfalarında verdikleri derslere dair notlar olduğunu gördüm, ancak benim
ulaşamadığım çok sayfa da vardır.
   Öncelikle lineer cebir için kaynakları toplamaya başladık, acaba bu
konuda paylaşmak istediğiniz notlarınız varsa bana iletebilir misiniz?
    Lineer cebir dışında reel analiz, karmaşık analiz, olasılık,
istatistik, soyut cebir vs yavaş yavaş temel lisans dersleri için de
ulaşabildiğimiz kaynakları siteye koymak istiyoruz. Bu konularda paylaşmak
istediğiniz notlarınız varsa onları da iletebilirseniz çok seviniriz.
     Selamlar ve sevgiler,
        Can Ozan