[Turkmath:4833] Re: TMD Olağan Genel Kurul Toplantısı Sonuçları

tanbay at boun.edu.tr tanbay at boun.edu.tr
Sat Apr 3 16:52:37 UTC 2021

son yıllarda mesleki örgütlerde emek vermek gitgide nankör bir iş
haline geldi.
Son 4 (hatta neredeyse 5) yıldır yönetimde olan tüm meslekdaşlarımıza,
başta Attila Aşkar ve Burak Özbağcı olmak üzere çok teşekkür ediyorum.
korona sebebiyle gecikmeli yapılan dünkü toplantıda söylemek isterdim
ama fırsatını bulamadım, sağlık tedbirleri doayısıyla çok telaşlı idik
hepimiz.

Dernek sayesinde hem ulusal faaliyetlerimiz gelişiyor, hem de
uluslararası arenada
varlığımız gitgide daha fazla bilinir görünür oluyor. Dünya Matematik
Birliğinde,
Avrupa Matematik Birliğinde gitgide artan sayıda meslekdaşımız
muhtelif komisyonlarda
aktif çalışmakta. Bu gelişmelerin, ülkemizde kaliteden taviz vermeden
matematik
araştırmalarına katkı yapacağı bariz.

ben de yeni yönetime başarılar diliyorum. bu yönetim dernek tarihinde
bir ilki gerçekleştirmiş, ve normal seçimlerden neredeyse bir sene
önceden ekip olarak
buluşmuş, çalışmış ve tüm üyelere kendilerini tanıtmışlardır. Başka
arkadaşları
da yönetime talip olmaya açık davet etmişlerdir.
Bu sayede geleneksel genel kurullarımıza haklı olarak yapılan eleştirileri
bertaraf etmişler ve meşruiyet kazanmışlardır. Bu usulün devamını diliyorum.

Bu şevkle çok güzel işler yapacaklarına inanıyorum, eski idareciler
olarak her zaman emirlerinde olduğumuzu kendilerine de söyledik,
burada da tekrar etmek isterim.

Yönetime başarılar diler, tüm meslekdaşlarımıza iyi çalışmalar dilerim,

Betül Tanbay

Alinti " O. Tuncay Başkaya " <tuncayb at listweb.bilkent.edu.tr>