[Turkmath:5323] Re: Fwd: Bilim Akademisi’nin Döviz Kuru Krizi ve Ekonomi Politikaları Hakkında Duyurusu

tanbay at boun.edu.tr tanbay at boun.edu.tr
Mon Dec 20 11:13:57 UTC 2021

sevgili TMD Başkanımız ve meslekdaşlarım,

maalesef Mohan'ın 1 Eylül 2021de bir senelik (yani 1 Eylül 2022ye kadar)
yenilenmiş sözleşmesi gerekçe gösterilmeden ve bölümün,
dekanlığın haberi dahi olmadan, açıklama verilmeden
üzerinde bir kitle dersi, bir seçme ders varken DÖNEM ORTASINDA iptal edildi
(karar 10 kasım tarihli, ulaşma tarihleri daha geç).

Konunun iletildiği YÖK Başkanı durumdan haberdar olmadığını ifade ederek
not almış, Dekanlığın arayıp sorması üzerine Boğaziçi Üniversitesi
Rektörü de karardan haberi olmadığını ifade etmiş, Üniversite Yönetim
Kurulunda da
"YÖK'ün kararı" demiş.

Durumun vehametini anlamak için yorum yapmaya gerek olmadığını düşünüyorum,

çok üzgünüz, çok kızgınız,

kabul etmiyoruz, Mohan'dan vazgeçmiyoruz.

betül

Alinti "yalcine at fen.bilkent.edu.tr" <yalcine at listweb.bilkent.edu.tr>