[Turkmath:4761] Bogazici Universitesi

Baris Coskunuzer coskunuz at gmail.com
Thu Feb 4 13:43:08 UTC 2021

Sevgili dostlar,

Bir Bogazicili olarak, kendi universitemde bu goruntuleri gorecegim hic
aklima gelmezdi. Birilerinin tabiriyle hayaldi gercek oldu.

Soylenecek cok sey var, ama benimki haricten gazel okumak olarak
gorunecegi icin sadece yutkunuyorum.

Cahile laf anlatmak cok zor. Yaptiklarinin kendi tabirleriyle Diyanet
Isleri Baskanligi'na Fatiha okumayi bilmeyen birini
atamaktan farksiz oldugunu soylemek lazim, ama asil amacin burada Bogazici
oldugunu dusunmuyorum. Bunlar bilinerek hesaplanarak yapilan hamleler.
Sadece yillardir yapilan yanlisliklar karsisinda tepki icin cok gec
kalindigini hepimiz goruyoruz.

Bogazici'ndeki ve diger boyle haksizliklara ugramis universitelerdeki
dostlarima sabirlar diliyorum. Caresizliginizi de sonuna kadar anliyorum.
Umut verici birseyler yazmak isterdim, ama ... :( Bunu niye yazdin
diyecekseniz, hicbir sey yazmamaktan, sessiz kalmaktan yegdir diye umdum.
Elimiz ulasmasa da sesimizi duyun. Sizlerle beraberiz.

Hepinize sevgiler, selamlar.
Baris