[Turkmath:4733] Re: Fwd: hoş gelsin yeni BU rektörü, sefalar getirsin

Mehmet Sabir Kiraz m.kiraz at gmail.com
Sun Jan 3 16:52:21 UTC 2021

Merhaba

Hatirlatmak isterim: "Rektörlerin karnesi: 196 rektörden 71'ine atıf yok"

https://www.gazeteduvar.com.tr/gundem/2019/12/10/rektorlerin-karnesi-196-rektorden-71ine-atif-yok

Bogazicine atanan hocamizin karnesi bunlara gore gayet iyi durumda:
https://scholar.google.com.pk/citations?user=1lmleQwAAAAJ&hl=en

Saygilarimla

Mehmet