[Turkmath:4737] Re: Fwd: hoş gelsin yeni BU rektörü, sefalar getirsin

Ercüment Ortaçgil ortacgile at gmail.com
Sun Jan 3 17:39:02 UTC 2021

arak binlerce yayını ve atıfı olan (tabi kendisi gibilerden) bir "bilim
adamından" iyi bir rektör olur mu sence? Bilmiyorum farkında mısın, böyle
çok insan var ortalıkta, ve sayıları gittikçe artıyor...kilo ile bilim
diyorum ben buna

yilmaz akyildiz <yilmaz.akyildiz at gmail.com>, 3 Oca 2021 Paz, 20:21