[Turkmath:5020] Re: [Tmd-uye: 3059] YA ve EO İnandırıcı değil!

Hüseyin Eğinç huseyin.eginc at gmail.com
Fri Jul 2 17:53:22 UTC 2021

Yılmaz hoca . . .14 senesini verdiği  BÜ ye ve kendi devresindeki
akademisyenler  tarafından epey hırpalanmış . . .Bunu çoğu kez de   bu
ekranda dile getirmiştir . . .

Ve hata . . .Bulu olayının ilk günlerinde  BÜ için   "" Oh olsun ""   ""
Etme kulum  bulursun inim inim inlersin ""  demişti . . .

O günlerde tepesi çok atık olduğu için olayı . . .sadece akademisyenlerin
anlayacağı biçimde anlatmış . .  Öfkesinin hiç dinmeyeceğini söylemişti . .
.

O zamanlar ben rica etmiştim anlatmıştı . . .sizde reca ederseniz anlatır
zannederim . . .

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
Virüs
bulunmuyor. www.avg.com