[Turkmath:4929] Fwd: ITU68INS Bugün 6 Haziran: Erdal Bey' in Doğum Günü

Hüseyin Eğinç huseyin.eginc at gmail.com
Sun Jun 6 08:05:41 UTC 2021

İyiki doğdun . . .Erdal İnönü  . . .

Bu ülke   "" Erdal "" adını da . . . "" İnönü "" soyadını da   asla
unutamaz,   unutacak kadar saygısızlık edemez gaflete düşemez . . .

Çünkü . . .   Hürriyet ve istiklal yürüyüşünde . . . Cumhuriyetin kuruluşu
ve inşasında . . . Demokrasi  nin inşaasında siyasetin biçimlenmesinde  ve
Akademik hayatın şekillenerek yücelmesinde . . .bütün   dünyanın saygıyla
andığı ülke insanının medyunu şukranı olduğu pek çok askeri siyasi
bilimsel   ünvanın haklı sahibi olmuşlar . . . .
Yılmaz . . . .

Bu pazar sabahımı nadir güzellikler  ile süsledin . . . Bal dadında bir
sohbet ile  sabahımı taçlandırdın . . .

sonsuz teşekkürlerim sanadır . . .

yilmaz akyildiz <yilmaz.akyildiz at gmail.com>, 6 Haz 2021 Paz, 07:27

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>