[Turkmath:4962] Re: Selman Akbulut ve Tansu Küçüköncü'nün Betül Tanbay'a cevabını iletiyorum

Eylem eylemzeliha at gmail.com
Sat Jun 26 14:25:46 UTC 2021

Ergün bey,

TMD üyelerinin çok büyük bir kısmı bu seçimlerde oy kullanmıyor. İstanbul dışındaki adaylarınız oy kullanamıyor. Dernek yönetimi bu mesele açılınca kanunların arkasına saklanıyor. Sonra aynı kişiler kanunlara gayet uygun yapılmış başka işlemler için  ‘’Kabul etmiyoruz boyun eğmiyoruz’’ diye siyasete göbeğinden giriyor.  Durum gayet anlaşılır.

Siz anlamamazlıktan geliyorsunuz meseleyi. Öyle veya böyle TMD üyeleri bu seçimlerde oy kullanabilmeli.  Diğer türlü sizler bu üyelerin meşru temsilcileri değilsiniz sadece kontrol eden insanlarsınız. Sizler durumdan memnun olmak yerine durumu düzeltmek isteseydiniz illa ki bu meseleyi çözerdiniz. Hala da çözebileceğinize inanıyorum. Gerekirse öncesinde email yoluyla oylama yapar sonra kanunlara uygun bir şekilde İstanbul’da bu kişileri seçebilirsiniz.

Selamlar
Eylem