[Turkmath:5001] siyasetten arınmış, önceliği matematik olan bir Türk Matematik Derneği

Ercüment Ortaçgil ortacgile at gmail.com
Tue Jun 29 20:03:00 UTC 2021

  Ben 70 yaşına gelmiş, 10 küsür senedir İstanbul dışında yaşayan emekli
bir matematikçi olarak TMD yönetimine neden dolayı itiraz ettiğimi şimdiye
kadar fazlasıyla ortaya koyduğumu düşünüyorum. Umarım söylediklerim bazı
genç arkadaşlarda bir karşılık bulmuştur ve onları Türk MD ni adına yakışır
bir dernek yapmak için harekete geçirecektir, bundan sonrası için tek
beklentim budur.
  Bu amacı paylaşan herkese çalışmalarında kolay gelsin diyorum, başarılar
diliyorum.
  Ercüment Ortaçgil