[Turkmath:5003] Şöyle de bir teklif yokmuydu:

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Tue Jun 29 23:01:25 UTC 2021

Liyakata dayalı hepimizin kabul edeceği bir başkan belirliyelim, ardından
seçim ypıyormuşuz gibi yapalım ve bu adayımızın başkanlığını
tesçilleyelim.  Bunun için mail grubumuzda  gayri resmi bir seçim yapıp oy
çokluğu belirleyici olsun. Kendisini başkan görebilen ve bir başkasını
teklif eden kişiler " neden bu işe talipler?" sorusunu cevaplasınlar.
Sorulara cevap versinler. CV lerini ortaya koysunlar. Biz de mail
grubumuzda gayri resmi bir seçimle  başkanımızı seçelim. Sonra da resmi
seçimle bunu tesçilleyelim.
Kusura kalmayın, cep den  bu  saatte bir Karadenizli den bu kadar.
Yukarıdaki yazıda bir sürü tekrar var. Geri gidip düzeltemem. Ama siz
anladınız.
Yarın sürpriz, beklenmeyen bir çıkış yapabilirim..!
Konu: bir resim bin kelimeye bedeldir!
Veya: hepimiz artiz iz!
y.a.

29 Haz 2021 Sal 11:19 tarihinde yalcine at fen.bilkent.edu.tr <