[Turkmath:5005] Re: Ergün'e, Özlem'e, Can'a ve genç meslekdaşlara

Ercüment Ortaçgil ortacgile at gmail.com
Wed Jun 30 07:19:52 UTC 2021

Artık yazmayayım, köşeme çekilip huzur bulayım diyorum ama bir türlü
olmuyor:
Selman Akbulut'un mesajında ilettiği bu linkler

https://www.ams.org/about-us/governance/committees/StatementOnContinuedConcernForTurkishMathematicians.05-28-19.pdf

https://euro-math-soc.eu/news/18/11/16/ems-protest-against-detention-betül-tanbay

https://www.lms.ac.uk/news-entry/20112018-1133/arrest-professor-betül-tanbay

http://math.univ-lyon1.fr/SoutienTunaAltinel/

TMD bünyesindeki bazı yöneticilerin nasıl boğazlarına kadar siyasete
bulaştıklarının ve derneğin imkanlarını ve Türk ismini nasıl dibine
kadar kullanarak dış basını yönlendirdiklerinin ispatlarından sadece bir
kaçıdır !!  Acaba bunu neden yapıyorlar? Bu vatanı çok sevdikleri
için mi?? Yoksa çok ilkeli ve dürüst oldukları için mi??? Artık hiç kimse
güzel sözlerin arkasına gizlenip duygusal manipülasyon yapmasın.... her şey
gün gibi ortada....
Son söz olarak önceliği siyaset değil matematik yapmak olan vatansever genç
matematikçiler, haydi iş başına, ümidimiz sizsiniz diyorum....Allah beni
inşallah bu ortama bu konuda bir daha yazmak zorunda bırakmaz.
E.O.