[Turkmath:5009] Re: TMD ve Turk Matematigi

Ercüment Ortaçgil ortacgile at gmail.com
Wed Jun 30 13:04:10 UTC 2021

   Hala dışlıyorlar: Geçmişte yaşanan bütün olumsuzluklara rağmen kitabımın
üstüne gururla BÜ yazdım. Gurur duymaları gerekirken, kitabımı tanıttığım
bir söyleşiyi TMD yayınlamayı reddetti. Her türlü yerli/yabancı
matematikçiyi konuşmacı olarak davet eden TMD ve BÜ, "hocam gel bir de sen
anlat şu 30 sene uğraşıp yaptığın işi" demedikleri gibi, bu
kulüpçü anlayışı eleştirdiğim için BÜ Instforum'da trol, provokatör,
ajan....vs diye bana demediklerini bırakmadılar.
   Bazı arkadaşlar bu anlatılanları okuyunca benim kişisel bir "intikam"
hırsı ile davrandığım sonucunu çıkarabilirler, nitekim bazıları bunu böyle
pazarlamak için özel bir gayret sarf ediyor. Bu konuda kimseyi ikna etmeye
çalışmayacağım, beni tanıyanlar beni bilirler, bu da bana yeter. Dediğim
gibi, tek isteğim TMD'nin epey bir zamandır siyasi bir kimliğe bürünen bu
kulüpçü anlayıştan temizlenmesi, adına yakışır yerli ve milli bir dernek
olmasıdır. Tekrar haydi gençler iş başına diyorum, ve artık susuyorum.
  E.O.

yilmaz akyildiz <yilmaz.akyildiz at listweb.bilkent.edu.tr>, 30 Haz 2021 Çar,