[Turkmath:5011] Re: TMD ve Turk Matematigi

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Wed Jun 30 15:44:26 UTC 2021

Malesef Ercüment, sizlerin ve bizlerin gayreti ile, matematiği bıraktı.
Artık o bir gardner. Yani baçevan.
Herkese Peter Sellers in "being there" filmini izlemesini isterim. Ercü nün
oradaki gardner Chancy  den hiç farkı yoktur. Aynı saflık...

30 Haz 2021 Çar 18:10 tarihinde Ergun Yalcin <yalcine at fen.bilkent.edu.tr>