[Turkmath:4875] M - Teori den Kuantum - Teori ye

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Sun May 2 18:34:02 UTC 2021

Kuantum dersinde bir gün Feza bey bizi şöyle şaşırtmıştı:
*"Harvard da klasik mekanik öğrenmeden direk Kuantum mekaniğine başlayan ve
ardından limit alarak klasik mekanik problemleri çözen öğrenciler var".*

*şimdi okudum ki Feza Beyin dr a öğrencisi Itzhak Bars M-Teoriden Kuantum a
geçiş yapmış.*
(Itzhak Bars aslen istanbullu olup robert kolejden mezun olduktan sonra
Yale de Feza Gürsey hocamızla doktora yapmıştır. post dr olarak berkeley'e
geldiğinde ben dr a öğrencisiydim. evinde çaya davet etmişti.
heyy gidi berkeley günleri... şimdi andığımda sanki gerçek değil rüya
gibiydi..)

Türkçe Çevirisi
<https://evrimagaci.org/sicim-alani-teorisi-kuantum-mekaniginin-temeli-olabilir-3264?utm_source=evrimagaci&utm_medium=social&utm_campaign=as-facebook-group&fbclid=IwAR1cWyTCJ8Uho3YB0IaHgdeZSO9_0pTaegXeEvRaJdsopEBAeMIAk0MxCzA>

Orjinal Yazı
<https://dornsife.usc.edu/news/stories/1902/mechanics-of-string-theory/>