[Turkmath:4901] Re: [Tmd-uye: 3008] Ynt: meslek ahlakı hakkında bir hatırlatma

Muhammed Uludag muhammed.uludag at gmail.com
Sun May 23 13:31:35 UTC 2021

UBYT yaklaşımını doğru buluyorum, vasat ama çok yayını desteklememek
gerekir. Ama vur deyince öldürmüşler, matematik için hedefi aşırı yüksek
tutmuşlar gibi görünüyor. Keşke farklı disiplinlerden toplam ne kadar
destek alındığının bilgisi olsa da kıyas yapabilseydik. Bu haliyle 1 eşik
değerinden verilen destek sıfıra yakın olsa gerektir.
Hürmetler

--
A. M. Uludag
http://math.gsu.edu.tr/uludag/