[Turkmath:5230] Re: [Tmd-uye: 3160] Re: TJM etik kurallar listesi-sabun köpüğü tepkisi

Zafer ERCAN zercan at ibu.edu.tr
Mon Nov 1 10:09:25 UTC 2021

Aşağıdaki yazışmalardan sonra editör Tercan arka arkaya üç TJM hakemliği gönderdi.

Adnan'cığım, ben ömrümü hakemliklerle geçirmek istemiyorum. Editörlük gögerevlerinde kaytardığı için şutlanan performansız Selman Akbulut ve
Süleyman Üstünel'den boşalan editör kadrosuna atanmak istiyorum.

Ayrıca, en performanslı ilk iki editörün kimler olduğunu merak ediyorum.

Bu arada H. Hilmi Hacısalihoğlu'na Devlet Üstün Hizmet Ödülü verilmesi için imza kampanyası başlatılmış, imza verdin mi? (Bu imza kampanyası konusuna kısa zamanda daha detaylı döneceğim.)

ZE