[Turkmath:5232] Ali Nesin'i kutluyorum

Zafer ERCAN zercan at ibu.edu.tr
Wed Nov 3 08:19:55 UTC 2021

Sıklıkla ''Türkkiye'de benden daha fazla matematiğe hizmet etmiş biri var mı?'' diye kendini tanıtan Ali Nesin, Tayyip Erdoğan tarafından
kendisine açılan hakaret davasını kazanmıştır. Ali Nesin'i tebrik ediyorum.

Ali Nesin'in sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamadan da anlaşıldığı gibi savunma, ''askerde komutanın kapısına attım tekmeyi girdim içeri'' niteliğindedir.

Savunma, kendisinin de katıldığı üç avukat eşliğinde gerçekleşmiş olup sonrasında kutlama yapılmıştır.

Bu süreçte Ali Nesin'in Tayyip Erdoğan'ın sıklıkla verdiği edep dersinden çok etkilendiği ve ''edepli dur, atarım''ı çok iyi öğrendiği anlaşılıyor (ekte). Ayrıca
sürülüğe karşı olan Ali Nesin'in sürünün kendisini alkışlmasından da çok mutlu olduğu da anlaşılmaktadır. (ekte 156 sayısı).

ZE