[Turkmath:5153] Re: [Tmd-uye: 3117] Selman Akbulut TJM'den atılmış: Geçmiş olsun ve tebrikler

Zafer ERCAN zercan at ibu.edu.tr
Mon Oct 4 06:47:39 UTC 2021

(Az önceki gönderiye eki eklemeyi unutmuşum, tekrar gönderiyorum.)

Yıllar önce Türkish Journal of Mathematics (TJM) dergisi editörlüğüne atanan Adnan Tercan'ın bu atamadaki en temel liyakatı büyüklerine karşı gösterdiği
yüksek saygı, yüksek ahlak donanımlı ve yüksek iman performanslı olmasıydı.

Ancak ekteki bilgiye göre yüksek ahlak donanımlı editör Adnan Tercan diğer editör Selman Akbulut'u TJM editörlüğünden atmıştır. (Ekte).

Birçok konuda ''atılmış'' olmak özgeçmişlerin başköşesine yazılabilecek önemli bir başarıdır. Bu bağlamda Selman Akbulut'u ''atılmış'' olması nedeniyle tebrik ediyorum.
Ancak, Adnan Tercan tarafından atılmış olmak, açık söylemek gerekirse insana koyar! Selman Akbulut'a Adnan Tercan tarafından atılmış olması nedeniyle geçmiş
olsun diyorum.

ZE