[Turkmath:5166] TMD - TJM

tanbay at boun.edu.tr tanbay at boun.edu.tr
Mon Oct 4 17:31:28 UTC 2021

TÜBİTAK yönetimi aldığı karakuşi kararlara bir yenisini eklemiş
ve derginin saygınlığına bir darbe daha vurmuş.

benden daha iyi bilenler lütfen düzeltsin:

DOĞA/TJM'nin aslında TMD'nin bir dergisi olması bildiğim kadarıyla
matematik camiasında hep konuşulmuş bir konu.
Dergi editörü, TÜBİTAK idarecisi, dernek yönetimi arasında
görüşmeler, çalışmalar da yapılmıştı bir dönem.

eskiden dizgi, baskı, dağıtım gibi sorunlar vardı ve Derneğin bunları
üstlenmesi zor idi.
Dijitalleşme bu sorunları büyük ölçüde hal ediyor.

belki derginin TMD'de kurulacak bir ekiple devam etmesi için
tekrar girişimde bulunmak hem TÜBİTAK için hem TMD için hem de
TJM için hayırlı olur...

Alinti Baris Coskunuzer <coskunuz at gmail.com>