[Turkmath:5145] Re: tmd lisans ogrenci burlari hk dusuncelerim

yalcine at fen.bilkent.edu.tr yalcine at fen.bilkent.edu.tr
Tue Sep 28 09:54:12 UTC 2021

Merhaba Turker,

Yorumlarin ve onerilerin icin tesekkurler. Bunlari yonetim kurulunda konusup
ileride bazi degisiklikler yapabiliriz. Ama bu yil icin burs miktari ve suresinin
degismesi pek mumkun degil. Zaten yakin zamanda aylik 300 TL’den 500 TL’ye
cikti burslar. Bu burslar tamamen bagiscilar tarafindan karsilaniyor.
TMD butcesinden para cikmiyor. Ileride bagiscilara rica ederiz miktari
artirmalari icin ama aylik 500 TL de bir destek sonucta.

Madde 3 de dernegin elini rahatlatmak icin. Burs basvuru formunda
yalan beyanda bulunanlarla ilgili bir durum o madde. Yoksa burslar
icin odenecek para hesaplarimizda, yani bursun yillik finansmanini
planlama ile ilgili bir sorun yok.

Son onerini de Ozlem araciligi ile burs degerlendirme komitemize iletecegim.
Isimli burslarla ilgi farkli kriterler belirlemek isteyebilir degerlendirme kurulu.
Belirlerlerse ileride bunu belirtiriz duyurularda.

Tum dernek uyelerini dernek aidatlarini duzenli odemeye ve imkanlari
varsa dernege duzenli bagis yapmaya davet ediyoruz. Bunlarla ilgili
bilgiler web sitemizde var.

http://tmd.org.tr/bagislar-ve-odemeler/ <http://tmd.org.tr/bagislar-ve-odemeler/>

Herkese basarili ve saglikli bir semester diliyorum.

Ergun Yalcin
TMD baskani