[Turkmath:5353] Re: [Tmd-uye: 3230] Ynt: ODTU Matematik Bölümü'nün bir Irkçı Uygulaması

tanbay at boun.edu.tr tanbay at boun.edu.tr
Wed Jan 5 07:23:49 UTC 2022

Yabancı düşmanlığının sonucu matematik düşmanlığı.

Yabancıları dışlamanın sonucu da beyin göçü (türk beyni dahil).

ülkedeki tüm TC vatandaşı meslekdaşlar
bu konuda çok bilinçli olmalıyız.

YÖK maalesef yıllardır "yabancı öğretim üyesi" azaltmak
için eline verilen her fırsatı kullanmakta.

dünyanın en büyük 10 ekonomisi olmayı
hedeflerken, matematiğin evrensel olduğunu
hiç unutmamak gerekir.

en büyük vasatlık vasatlığı tercih etmek belki de...

Alinti Bulent Karasozen <bkarasozen at outlook.com>