[Turkmath:5359] Re: [Tmd-uye: 3240] Re: ODTU Matematik Bölümü'nün bir Irkçı Uygulaması

Zafer ERCAN zercan at ibu.edu.tr
Thu Jan 6 12:11:06 UTC 2022

''Yasa ve yönetmelik''  bozuntusu ve artığı çakal Yıldıray Ozan:

epey bir yol almışın; ''şirin çoçuk'' pozisyonunu terk edip mıy mıy mıy larla laf sokmuşun.
FETÖ'ye de gönderme yaparak destek aramışın...

''çakma solcular ve çakma ODTÜLÜ''ler senin gibi yasa ve yönetmeliğe sığınan çakal fırsatcılar, gerçekleri ise Komer'in
arabasını yasa ve yönetmelik tanımadan yakıp, ODTÜ stadyumuna DEVRİM yazısını yazanlardır.

''Kendini  savunma durumunda olmayan insanlar hakında listeye yazmak doğru olmaz''mış! Hadi be ordan...

ZE