[Turkmath:5361] Re: [Tmd-uye: 3240] Re: ODTU Matematik Bölümü'nün bir Irkçı Uygulaması

Zafer ERCAN zercan at ibu.edu.tr
Thu Jan 6 15:39:43 UTC 2022

''Almanya'da yaşayan yahudiler olduğuna göre Naziler yahudi soykırımı yapmamıştır'' sonucunu çıkartan tarih araştırmacı kıvamındasın.

Bölümde başka yabancı uyruklu hocalar çalışmarına devam ettiğine göre ırkçılık söz konusu olamaz, çıkarımını yapıyorsun.

''... ne kadar iyi bir ODTÜ'lü olduğunu bölümün her mezunu bilir... .'' biçimli basit ve sığ ifadeleri nasıl kullanıyorsunuz, konuyla ne alakası var?

Mobing, taziz ıvır zıvır saymışın, bunlar kendilerini iyi bilir miş. Kime laf çakıyorsun! Ne bu, şimdi?

Sonuç olarak o vıcık vıcık ''A haber'', ''Sabah'' sizlersiniz...

Slogan demişken, bir de slogan atalım: Çakallardan hesabını soracağız...

ZE