[Turkmath:5381] Sessiz degilim

H. Turgay Kaptanoglu kaptan at fen.bilkent.edu.tr
Wed Jan 12 17:45:39 UTC 2022

Su asagidaki yazida
"... siz susuyorsunuz, çünkü bencil ve korkaksınız!"
diye bir kelime yigini var.  Bu kelimeler bu listede olan
herkesi, ve listede oldugum icin beni, asagilamaya calismaktir.
Ayrica listeye uye olanlarin listeye yazma veya yazmama
haklarina ipotek koyma cabasidir.  Burada ben bir konuda bu
listede veya baska yerde ikinci kisilere soz soyluyorsam veya
soylemiyorsam, bu sadece beni ve hitap ettigim kisileri
ilgilendirir ve ucuncu kisilere bu konuda bir sey dusmez.

Meydani bos sanip, surekli ayni konuda sertlik dozu gittikce
artan yazilar yazip, liste uyelerini harekete gecirerek bir
sonuc elde etme cabasi da sezilmektedir.  Liste uyelerinin buyuk
cogunlugu bu tip cabalari dikkate almamakta ve tam bu nedenle
hicbir cevap vermemektedir.  TCK'da "sosyal medya yoluyla halki
kin ve dusmanliga tahrik veya asagilama sucu" da vardir.

Internetteki hicbir sey sonradan silinemez.  Ben de bu yaziyi
unutmayacagim.  Bu tur kelimeleri aynen sahibine iade ediyorum.
Turkiye Cumhuriyeti kanunlarinin bana verdigi kanuni haklarim
da saklidir.

Bu yazidaki bir baska kelime yigini da su:
"bölümün, ... "çakalların elinde kalması" ...".
Bu da kamu gorevlilerini kanuni yetkilerini kullandiklari icin
asagilamaya calismaktir.  Bu konuda da herhalde ilgili kisilerin
kanuni haklari vardir.

Listedeki uslup konusunda Yildiray Ozan'in "... özür dilemenizi
bekliyorum ..." diye yazdiklarina katiliyorum.

H. Turgay Kaptanoglu

---
HTK