[Turkmath:5408] Re: Tansu Küçüköncü'nün mesajını iletiyorum : İstifaya davet! Ülkemizde üniversite ve bilim kavramlarının bittiği yerdeyiz

bekir barıs bekirsamibaris at gmail.com
Mon Jan 31 15:05:42 UTC 2022

Tüm problem lisansüstü programların uluslararası stantarda sahip
olmadığından kaynaklanıyor.(Tabi ders içerikleri Harvard aratmıyor:))
Tabi işini düzgün yapanları tenzih ederim. Doktora yeterlik sınavlarının,
tez savunmaların nasıl yapıldığı malum. Hep ahbap cavuş ilişkisi.
Bunun bitmesi için doktora progmaların yetkin (tabi orada da aktif
araştırmacı olma şartıyla) üniversitelerde yada 2-3 universitenin
birleşik  doktora programı yaparak,
yeterlik sınavların merkezi, doktora savunmaları merkezi ve danışman
hocanın katılmadığı bir ortamda olmalı.
Aday tezini savunabilirse olsun doktor. Yoksa gitsin çalışşsın.

Bu çürümeyi önlemek istiyorsak sert tedbirler şart. Önüne gelen doktora
programı açıyor.

Bekir.