[Turkmath:5691] TMD Genel Kurulu

yalcine at fen.bilkent.edu.tr yalcine at fen.bilkent.edu.tr
Wed Jul 13 11:08:15 UTC 2022

Değerli liste üyeleri,

Bildiğiniz üzere Türk Matematik Derneği seçimli genel kurulları tüzük gereği iki yılda bir
Eylül ayında yapılıyor. Pandemiden dolayı 2020 yılı genel kurulu biraz geç yapılmıştı
ama bu yıl normal zamanında Eylül ayında seçimli genel kurulun yapılması gerekiyor.
Mevzuatın gerektirdiği başvurular yapıldıktan sonra size dernek adına bu konudaki
resmi duyuruyu göndereceğiz ama seçime girmek isteyenler için genel kurulla ilgili
bazı konuları önceden açıklamak istiyoruz.

TMD Olağan Genel Kurulu, bir mani olmazsa, Eylül ayının son cuması olan 30 Eylül Cuma
günü yapılacak. Geçen seçim döneminde yeni bir gelenek başlamıştı. Bu geleneği devam
ettirmek adına seçime grup olarak girmek isteyenler yine adaylıklarını bu liste aracılığı ile
önceden açıklarsa iyi olur diye düşünüyoruz. Tabii önceden açıklama yapmadan
Genel Kurul sırasında aday olmak yada aday göstermek de tüzüğümüze göre mümkün.

Mevcut yönetimden bazı arkadaşlar yeni donemde devam etmeyeceklerini belirttiler.
Ben de dernek başkanlığını Ankara’dan yürütmenin zor olduğuna kanaat getirdim.
O yüzden devam etmeyi düşünmüyorum. Eski yönetimden bir donem daha çalışmayı
kabul eden arkadaşlara yeni gönüllülerin katılmasıyla eski yönetimin devamı
niteliğinde bir grup oluştu. Şu ana kadar

Ayşe Berkman (Mimar Sinan),
Olcay Coşkun (Boğaziçi),
Özlem Beyarslan (Boğaziçi),
Özkan Değer (İstanbul Üni.)
Emine Şule Yazıcı (Koç Üni.)

yönetim kuruluna aday olmayı kabul ettiler. Kendilerine aday olmayı kabul
ettikleri için çok teşekkür ediyoruz. Hazırlıklarını tamamladıklarında adaylıkları ile
ilgili bu listeden kendileri de bir açıklama yapacaklar sanırım.

Umarım 74 yıllık Türk Matematik Derneği tarihine yakışan güzel bir seçim dönemi yaşarız.
Herkese geçen dönemdeki yardımları için yönetim kurulu adına teşekkür ederim.
Ben ve ayrılan üyelerimiz seçilecek yeni yönetime elimizden geldiğince destek olmaya hazırız.

Ergün Yalçın
TMD Başkanı
Yönetim Kurulu adına