[Turkmath:5714] Fwd: Re: [Tmd-uye: 3449] TMD Yönetim Kurulu Adaylığı

Erdal Özyurt eozyurt at adu.edu.tr
Sun Jul 24 17:15:16 UTC 2022

Ben gruba gönderdim sanıyordum. Mesaj sadece Zafer Ercan`a gitmiş. O da
mesajı gruba atmamı istedi.
Mesajım aşağıdadır.
"Her şeye negatif yaklaşmak zorunda mısınız? Varsa, yapacaklarınızı
anlatınız. Bu agresif yazılarınız sonucunda haklı olduğunuz durumlarda bile
dikkate alınamayabiliyorsunuz. Buyurun yapacaklarınız varsa aday olunuz."