[Turkmath:5620] özgürlük-eğitim-YÖK kaldırılıyor-Kürt İdris-AB-AN

Zafer ERCAN zercan at ibu.edu.tr
Thu May 12 07:47:42 UTC 2022

Kürt İdris ve Yalçın Küçük bir zamanlar aynı koğuşta mapus yatarken, Kürt İdris Yalçın Küçük'ün spor yapmasını, masa ve yatak düzenini
sürekli çalışma yapacak biçimde dizayn etmiş olmasını, hayranlık duygularıyla ''hocam da ne güzel mapus yatıyor'' diye taktir ediyor.

Ali Nesin ve Ali Babacan'ın youtube videosunu ( [ https://www.youtube.com/watch?v=8c_aqHL3X_w | https://www.youtube.com/watch?v=8c_aqHL3X_w ] ) izlediğimde,
''hocalarım da ne güzel birbirlerini çanaklayarak sohbet edip, eğitim sonuçları tespit ediyorlar'' demek içimden geçti.

Ali Babacan'ın YÖK'ü kaldıracağız dediğinde, Ali Nesin'in ''Aliciğim, Tayyip Erdoğan'ın zaman zaman bazı bakanları tokatladığı söylenir,
sen böyle bir tokat yedin mi?'' sorusunu beklerdim, ama Ali Nesin kül yutmaz, sohbetleri hesaplı, kitaplıydı.

Neyse, Tanrı Türkü Korusun.

ZE