[Turkmath:5764] Re: Seçim

Ergun Yalcin yalcine at fen.bilkent.edu.tr
Sun Oct 2 15:41:06 UTC 2022

TMD Genel Kuruluna gelen tüm üyelere teşekkür ediyoruz. Seçimler derneğimizin tüzüğüne uygun bir şekilde gerçekleştirirdi. Katılım daha yüksek olsaydı daha mutlu olurduk ama bu kadar oldu. Umuyorum zaman içinde bu sayılar artacaktır.

Bu vesileyle yönetim kuruluna seçilen tüm arkadaşlara başarılar diliyorum. Derneği daha iyi yerlere getirebilecek matematikçilerin seçildiğini düşünüyorum.

Selamlar,
Ergün