[Turkmath:5804] Re: Ali Öztürk'ün vefatı

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Sat Oct 22 07:43:17 UTC 2022

zafer ercan ı suçluyorum!
o bize hep kendisini tanıttı.
bir de üniversitesindeki nükleer ve gastronomi lab ini
biz ZE yi artık çok iyi tanıyoruz.
son kitabı "*şeyhler den sayılara*" şimdi raflarda.
ali öztürk ler gibi güzel insanlarımızı hayattayken tanıma fırsatım olmadı
maalesef.
keşke şu tesadüf sadece isim benzerliği olsaydı:
[image: image.png]
"her ölüm erken ölümdür" demiş şair
bu aynı isimli iki matematikçimizin erken ölümleri gerçekten çok erken oldu.
rahmet diliyorum
zafer e bir soru:
ams proceedings de kaç matematikçimiz yayın yapmıştır?
<https://scholar.google.com.tr/citations?view_op=list_works&hl=tr&hl=tr&user=J7-xrbUAAAAJ>
HOMOLOGY OF REAL ALGEBRAIC VARIETIES AND MORPHISMS TO SPHERES
<https://scholar.google.com.tr/citations?view_op=view_citation&hl=tr&user=J7-xrbUAAAAJ&citation_for_view=J7-xrbUAAAAJ:9yKSN-GCB0IC>
A Öztürk
PROCEEDINGS OF THE AMERICAN MATHEMATICAL SOCIETY 137 (2), 505-509
<https://scholar.google.com.tr/citations?view_op=list_works&hl=tr&hl=tr&user=J7-xrbUAAAAJ>