[Turkmath:5806] Re: kayıp kitap

kazimilhan.ikeda kazimilhan.ikeda at boun.edu.tr
Sat Oct 22 09:10:11 UTC 2022

Serap hocam, merhaba!

Bahsettiğiniz kayıp kütüphane kiatbının fiziksel olarak kendisi hakkında
bilgi
sahibi değilim, ama Cahit hoca'nın o kitabı / ders notları hakkında bazı
hatırladığım
şeyler var...

(1) Kitap değildi de ders notlarının daktilo edilmiş sonra da ciltlenmiş
hali gibi bir
şeydi...

(2) Şaşırtıcı olarak, K. Çekmece nükleer santral çalışmaları sırasında
orada çalışanlara
anlatılmış dersler diye hatırlıyorum.

(3) Ders notlarını, CUNY Staten Island'da uzun seneler çalışmış olan, o
sıralarda Çekmece'de
çalışan, Ercüment Özizmir'in tuttugunu hatırlıyorum...

Son olarak... o ders notlarını (kütüphane kopyası olmayan hali) fiziksel
olarak gördüğümü de
hatırlıyorum, ama nerede ve nasıl orasını tam hatırlayamıyorum...

Çok selam ve sevgilerimle,
ilhan ikeda

2022-10-21 14:35, SERAP ÖZTOP KAPTANOĞLU yazmış: