[Turkmath:5742] Servis derslerimiz için kısmi zamanlı öğretim elemanı

Sermin Cam Celik sermin.celik at bilgi.edu.tr
Mon Sep 19 10:59:16 UTC 2022

Sayın liste üyeleri,

İstanbul Bilgi Üniversitesi Matematik Bölümü olarak, 3 Ekim'de başlayacak Güz Dönemi'ndeki altı servis dersimiz için kısmi zamanlı (part time) çalışacak hoca aramaktayız.

Derslerin altısı da mühendislik öğrencilerine yönelik olup konuları Kalkülüs, Lineer Cebir, Differansiyel Denklemler ve Ayrık Matematik'tir. Derslerin katalog bilgilerine aşağıdaki bağlantılardan erişilebilir:

MATH 169 | Calculus for Scientists and Engineers I
https://ects.bilgi.edu.tr/Course/Detail?catalog_courseId=14759944

MATH 170 | Calculus for Scientists and Engineers II
https://ects.bilgi.edu.tr/Course/Detail?catalog_courseId=13645682

MATH 176 | Calculus II
https://ects.bilgi.edu.tr/Course/Detail?catalog_courseId=14759935

MATH 217 | Linear Algebra
https://ects.bilgi.edu.tr/Course/Detail?catalog_courseId=13645736

MATH 233 | Discrete Mathematics
https://ects.bilgi.edu.tr/Course/Detail?catalog_courseId=13645708

MATH 259 | Linear Algebra and Differential Equations
https://ects.bilgi.edu.tr/Course/Detail?catalog_courseId=14760006

Görev alacak kişinin Matematik alanında doktora derecesine sahip olması gerekmektedir. Math 217 ve Math 233 dersleri haftalık üçer saatlik dersler olmak üzere 2 saat yüz yüze+1 saat online olarak verilecektir. Yukarıdaki diğer dersler ise yüz yüze verilecektir. Okulumuzda öğretim dili İngilizce olduğu için, adayların dil yeterlilikleri konusunda sunacağı belge veya referanslar da değerlendirme ölçütleri arasında olacaktır.

Saatlik ücretler unvana göre şu şekildedir:
Öğretim görevlisi 110 TL
Dr. Öğr. Üyesi 115 TL
Doçent 135 TL
Profesör 170 TL

Yine Kalkülüs ve Lineer Cebir derslerinin bazı uygulama saatleri için de part time hoca ihtiyacımız bulunmaktadır. Bu kategori için eğitim yönünden adayın yüksek lisans programında öğrenci olması yeterlidir. Ücretler üstte listenen kategorilere göre sırayla 70, 100, 120 ve 155 TL'dir.

İlgilenenlerin en kısa sürede
sermin.celik at bilgi.edu.tr
adresine CV'lerini de ekleyerek yazmalarını rica ediyoruz.

Tüm liste üyelerine esenlik dileklerimle,
Şermin Çam Çelik