[Turkmath:5754] Re: [Tmd-uye: 3473] Re: IMBM Mathematics Day-VI

Can Ozan Oğuz canozanoguz at gmail.com
Wed Sep 28 08:50:32 UTC 2022

     Merhaba Olcay hocam,
 Cevabınız için teşekkürler. Ben Türkü ile yaşadığınız diyalogları ondan
dinledikten eleştirimi yazmıştım. Yazdığınız gibi girişimlerinizin
olduğunu, çabaladığınızı biliyorum. Mesajımda böyle şeyler hiç olmadı gibi
bir intiba uyandırdıysam hata yapmışım. Eleştirilerimi kabaca yazmıştım,
daha ayrıntılı olarak eleştirlerim
1. Semineri organize edenlerle (tek bir kişi değil, bir ekip) *vakitlice*
ve *doğrudan* iletişime geçilmemesi,
2. Geç kalınmış girişimlerin ortaya çıkan pratik sorunları *çözmeye yetecek
nitelikte olmaması* (örneğin konuşmacı Bebek Kapı'da önerilen süreden daha
uzun süre kalacaktı),
3. IMU projesi yürütücüsü olan Zaf ve benim bu sorunlarla ilgili *muhatap
alınmayışımız*,
4. İMBM ile ilgili sorunları çözmek için yönetimin ne gibi girişimleri
olduğu konusunda hala hiçbir *bilgi sahibi olmamamız*,

   Cuma günkü kurula gelmek istiyorum, ancak üniversitede işlerim olan bir
gün ve saate denk geliyor. Katılabilecek miyim emin değilim. Her halükarda
İMBM'ye sahip çıkılabilmesi için o gün oraya gelemeyen matematikçilere de
açıklamalar yapılması gerektiği görüşündeyim.
    Selamlar ve sevgiler,
       Can Ozan

Olcay Coskun <olcaycoskun at gmail.com>, 28 Eyl 2022 Çar, 09:52 tarihinde şunu