[Turkmath:6098] Re: [TMD-UYE: 3694] İlkler

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Sun Apr 30 09:07:29 UTC 2023

Selma Soysal için "Mühendislikte" denmiş. Yanlış!
siyaset bilimci anayasa profesörü  Mümtaz Soysal'ın   kız kardeşi
Selma Soysal ilk Türk kadın Matematik profesörümüz dür.
Cahit Arf dan analiz dalında dr asını almış ve fransa'da ihtisas yapmıştır.
Kendisinden 1964-65 öğretim yılında İTÜ de Yüksek Matematik I ve II
derslerini almıştım.
İşte anılar(ım):
https://docs.google.com/document/d/1-QR4xxfVJiSJO2iSov3q1X8BH8pARjGVfR-NrfN9ckg/edit?usp=sharing