[Turkmath:6173] zeytin dalı uzatıyorum

Zafer ERCAN zercan at ibu.edu.tr
Fri Aug 25 16:49:10 UTC 2023

(Düzeltidi)

(Önce eki okuyun)

Sonuçta güzel haber geldi, aman dikkat, hazırlıklı olun, ''hazırsızlık yakalanmayın''.

Ali Nesin, ''ütopik, aklı havada, ayakları yere basmayan, reel politkadan anlamayan'' biri olmak için çok uğraştı, hayatını bunlara adadı.
Ama olmadı, Koç'dan 100 bin doları kaptı, karşılığında Vehbi Koç'a kalbinde kocaman bir yer açtı. Mustafa Yağcı'ya hayran oldu!

Ama canım öyle demeyin, Dil, Tarih ve Coğrafya Fakültesi binası da çok faşizandı!

Keskin kararlı biridir; bir çırpıda Matematik Köyü'nden beni kovdu. Ama çok korkak biridir; nedenini açıklayamaz! Ama bu durum diğer hocalara örnek olsun. Oldu da!

Ali Nesin, size 300 metre ötedeki bahçemdeki şeftalileri toplayamadım, ziyan olmasın, Köy için toplayabilirsiniz. Gücüm buna yetiyor, Koç gibi 100 bin dolar
bağışlayamam. Hem konuya mantıksal bakmak gerekir, bu işin küslüğü olmaz. Siz de köyde kullanılmayan ikinci eşyalar (kanepe, masa falan) varsa bana bağışlarsınız.
Dayanışma içinde olalım.

ZE

Bu e-postayı Türk Matematik Derneği'nin TMD-UYE E-Posta Listesine üye olduğunuz için aldınız.
TMD-UYE at listweb.bilkent.edu.tr
BU E-POSTA LİSTEDEN ÇIKMAK (UNSUBSCRIBE) VEYA ÜYELİK SEÇENEKLERİNİ DÜZENLEMEK İÇİN aşağıda bağlantısı verilen sayfayı ziyaret ediniz: