[Turkmath:5980] Re: [TMD-UYE: 3613] Re: Kahramanmaraş depremi

Türk Matematik Derneği tmd at tmd.org.tr
Mon Feb 13 14:02:28 UTC 2023

Sayın Liste Üyeleri,

Aşağıdaki metni web sayfamıza koymayı planlıyoruz. Ayrıca YÖK'e de
gönderebiliriz, ancak Yükseköğretim Kurulunda tanıdıklarınız varsa
onlara doğrudan göndermek belki daha etkili olur.
https://www.yok.gov.tr/kurumsal/yuksekogretim-kurulu-uyeleri

Saygılarımızla

6 Şubat 2023 günü meydana gelen Kahramanmaraş merkezli iki büyük
depremde yakınlarını kaybedenlerin acısını paylaşıyor ve tüm
depremzedelerle dayanışma içinde olduğumuzu belirtmek istiyoruz. 11
Şubat 2023 tarihinde yapılan Uzaktan Eğitim açıklaması uyarınca,
depremzedelerin barınma ihtiyacının üniversitelerdeki eğitimi uzaktan
eğitime çevirmek yoluyla çözülmeye çalışılmasının telafisi mümkün
olmayacak başkaca sorunlara neden olacağı kanaatindeyiz. Covid pandemisi
sırasında edindiğimiz deneyimler, uzaktan eğitimle matematiğin
öğretilemediğini göstermektedir. Depremden zarar gören 10 il dışındaki
üniversitelerde eğitimin yüz yüze yapılmasının, depremzede öğrencilere
her türlü kolaylığın gösterilmesinin, deprem bölgesindeki
üniversitelerin eğitime nasıl ve ne zaman devam edeceklerine
kendilerinin karar vermesinin herkes için daha iyi sonuçlar vereceğini
düşünüyoruz.

TMD Yönetim Kurulu

2023-02-13 16:25, hayrullah ayik yazmış: