[Turkmath:5981] Re: [TMD-UYE: 3612] Re: Kahramanmaraş depremi

Hüseyin Eğinç huseyin.eginc at gmail.com
Mon Feb 13 15:39:19 UTC 2023

Kutluyorum . . .
Ne olursa olsun  nasıl olursa olsun tek güvencemiz . . .tek umudumuz . .
.tek ışığımız . . .
pozitif ilimler ışığında eğitim . . eğitim . . eğitim
liyakatli aydınlık saçan eğitimciler . . .eğitimciler  . . eğitimciler . . .
ülkemizi ışık ışık yapacak olan üniversitelerimiz . . .üniversitelerimiz .
. .üniversitelerimiz
aydınlatılmış layıkıyla eğitilmiş gençlerimiz . .  gençlerimiz . .
gençlerimiz  . . .

iyiki varsınız . . . Atatürkün emaneti  olan   ülkemiz . . .
sizler  ile yetiştirdiğiniz  meşale gibi parlayan gençler ile . . .
biraz zaman kaybetmiş olsada  . . .muasır medeniyetler seviyesine ulaşacak
ve geçecektir. . .

Gonca Ayık <Gonca.Ayik at listweb.bilkent.edu.tr>, 13 Şub 2023 Pzt, 15:12