[Turkmath:6453] Re: [TMD-UYE: 3969] 23 nisan: ali hocadan matematik çocuklarına yeni bir kitap!!

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Tue Apr 23 10:56:12 UTC 2024

Bugün 23 Nisan, Neşe Doluyor İnsan:

Bu kutsal günde Betül den "*matematik çocukları*"na  gelen bu hediye için
teşekkür yanında (ben de bir matematik çocuğuyum!)
Ali hoca ya bir sorum var:
[image: WhatsApp Image 2024-04-23 at 07.37.49.jpeg]
bir çocuğun bu Banach kitabını  hatim edebilmesi için
kaç seneye ihtiyacı var?

Ne yalan söyleyeyim (lafın gelişi yahu, ben de yalan ne arar),
*"çocuk - hediye - ali" * kelimelerini görünce
*'aaa ne güzel, ali nesin 23 nisanda çocuklar için kitap yazmış'* geçti
aklımdan.
bazen unutuyorum, biz de ne çok ali var...
ülger hocayı elbette tebrik ediyoruz, hatta bekliyoruz ki şahin koçak
örneği, ali hoca çocuklar için yazsaya "50 Soruda Çocuklar için Matematik"
veya, hangi ali olursa olsun, (bizde ali çooook..), a. sinan sertöz de
olabilir,
şu yazımdaki "Quantum for Babies" misali, yazsalar ya "*Bebeler için Türkçe
Matematik...**". *Kuantumun olurda matematik için neden olmasın?

https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vSCbequ2220T5pUS3oT4-29KZBwq9i3yNc2vrulWakHIAn1W4wr3fRoNkBDNILTjLM4TXV4c9ysYO_j/pub

Not: benim ingilizcem (türkçem gibi) biraz terstir. Yapay Zeka yukarıdaki
yazımın  tercümesini nasıl yapar? Mesela https://gemini.google.com/.