[Turkmath:6369] matematik ve fizikte ki şakalar a 2 ek var:

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Fri Feb 9 08:46:19 UTC 2024

Ek 1: dostum İ.G den gelen bir ilaveyi paylaşıyorum: “Bazı insanlar Tanrı
ile münasebetlerini "aramız yok" şeklinde ifadeye getiriyorlar. Ben
Hardy'yi böyle söyleyenlerden ve anlattığın şakayı şöyle biliyordum :

Hardy ne zaman fırtınalı bir deniz yolculuğuna çıkma durumunda kalsa ,
arkadaşlarına Riemann varsayımını çözdüğünü iddia ettiği kartpostallar
gönderirdi; çünkü Tanrı'nın, kendisini matematikteki en ünlü problemi
çözmüş gibi görünmesine izin vermeyeceğine inanırdı…

Ek 2: Şu an misafirim olan astrofizikçimiz Mmt Emin Özel: “Tanrı, Hardy ye
‘ben seni RH yi çözdüğünü düşünerek çağırdım, çözemedinse defol geri git,
cevabı ben de bilmiyorum, çözünce gel..”.

şu dinamik link her 5 dakikada yenilenir:
https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vQLepw5JaYZDEcd8ihbGFcMcv_2-35VthYhoM7MA83eo2ciEKlxiS1Lo5V1pIHBTxaBWFQI4xFzxD6F/pub